Görev ve Sorumluluklar

        

Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü'nün Görevleri 

  • Üniversitenin oluşturduğu iletişim ilkesi ve politikalarının belirlenmesi; bunlara uygun eylem programlarının uygulama süreçlerinin oluşturulması,
  • Üniversitenin imajını, itibarını ve marka değerinin güçlenecek yapısında bulunması,
  • Üniversitenin kurum içi ve iletişim dışını düzenlemek ve koordine etmek,
  • Üniversitenin ulusal ve uluslararası alanda tanıtımı için gerekli prosedürler ve bu alanda ilgili çalışmaların planlanması ve başlatılması,
  • Üniversitenin ekonomik potansiyelinin yapısının daha fazla oluşması ve görünmesi için gerekli faaliyetleri yürütmektir.

 

Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü'nün Faaliyet Alanları

  • Üniversitenin kurumsal kimliğine, markasına ve itibarına değer katacak iletişim, medya, halkla ilişkiler, reklam ve tanıtım stratejilerinin oluşturulması ve yönetilmesi,
  • Dijital mecralarda kaliteli içeriklerin üretilmesi ve Üniversitenin bilimsel niteliğine uygun şekilde temsil edilmesi,
  • Medya ile değer odaklı bir ilişkinin tesisi ve Üniversitenin ürettiği bilimsel değerin medya aracılığıyla en doğru şekilde topluma aktarılmasının sağlanması,
  • Üniversitenin kurumsal kimliğini güçlendirmek ve geliştirmek için gerekli stratejilerin belirlenmesi, kurumsal kimlik kılavuzu hazırlanması, kılavuzun yenilenmesi ve güncellenmesi, ilgili eylem plânlarının hazırlanması ve uygulanması,
  • Üniversite tanıtım günleri düzenlenmesi, aday öğrencilere Üniversitenin tanıtılması, yeni öğrencilerin kayıt süreçlerinde oryantasyon programlarının koordine edilmesi,
  • Üniversite ile iletişim, sponsorluk, sosyal sorumluluk alanlarında iş birliği talep eden kurum, kuruluş ve kişilerin taleplerinin değerlendirilmesi, ilgili birimlerle iletişimin sağlanması,
  • Birimlerin kurumsal iletişim süreçlerine ilişkin ihtiyaç duyacakları danışmanlığın yapılması,
  • Üniversiteye ulaşan bilgi edinme taleplerinin takibi ve sonuçlandırılması,
  • Birimlerin kendilerine özgü nitelikleri göz önünde bulundurularak, ihtiyaçlarını karşılayacak kurumsal iletişim stratejilerinin geliştirilmesi ve uygulanması,
  • Mezunların Üniversiteye katkılarını artıracak çalışmaların yapılması ve mezun takip sistemi ile iletişimin sürekliliğinin sağlanması,
  • Rektörlük Makamının vereceği alanıyla ilgili diğer görevlerin yerine getirilmesi.