Görev ve Sorumluluklar

Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü'nün Görevleri
- Üniversitenin oluşturduğu iletişim ilkesi ve politikalarının belirlenmesi; bunlara uygun eylem programlarının uygulama süreçlerinin oluşturulması,
- Üniversitenin imajını, itibarını ve marka değerinin güçlenecek yapısında bulunması,
- Üniversitenin kurum içi ve iletişim dışını düzenlemek ve koordine etmek,
- Üniversitenin ulusal ve uluslararası alanda tanıtımı için gerekli prosedürler ve bu alanda ilgili çalışmaların planlanması ve başlatılması,
- Üniversitenin ekonomik potansiyelinin yapısının daha fazla oluşması ve görünmesi için gerekli faaliyetleri yürütmektir.
Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü'nün Faaliyet Alanları
- Üniversitenin kurumsal kimliğine, markasına ve itibarına değer katacak iletişim, medya, halkla ilişkiler, reklam ve tanıtım stratejilerinin oluşturulması ve yönetilmesi,
- Dijital mecralarda kaliteli içeriklerin üretilmesi ve Üniversitenin bilimsel niteliğine uygun şekilde temsil edilmesi,
- Medya ile değer odaklı bir ilişkinin tesisi ve Üniversitenin ürettiği bilimsel değerin medya aracılığıyla en doğru şekilde topluma aktarılmasının sağlanması,
- Üniversitenin kurumsal kimliğini güçlendirmek ve geliştirmek için gerekli stratejilerin belirlenmesi, kurumsal kimlik kılavuzu hazırlanması, kılavuzun yenilenmesi ve güncellenmesi, ilgili eylem plânlarının hazırlanması ve uygulanması,
- Üniversite tanıtım günleri düzenlenmesi, aday öğrencilere Üniversitenin tanıtılması, yeni öğrencilerin kayıt süreçlerinde oryantasyon programlarının koordine edilmesi,
- Üniversite ile iletişim, sponsorluk, sosyal sorumluluk alanlarında iş birliği talep eden kurum, kuruluş ve kişilerin taleplerinin değerlendirilmesi, ilgili birimlerle iletişimin sağlanması,
- Birimlerin kurumsal iletişim süreçlerine ilişkin ihtiyaç duyacakları danışmanlığın yapılması,
- Üniversiteye ulaşan bilgi edinme taleplerinin takibi ve sonuçlandırılması,
- Birimlerin kendilerine özgü nitelikleri göz önünde bulundurularak, ihtiyaçlarını karşılayacak kurumsal iletişim stratejilerinin geliştirilmesi ve uygulanması,
- Mezunların Üniversiteye katkılarını artıracak çalışmaların yapılması ve mezun takip sistemi ile iletişimin sürekliliğinin sağlanması,
- Rektörlük Makamının vereceği alanıyla ilgili diğer görevlerin yerine getirilmesi.